КУРС "Адміністрування в ресторані "

Графік навчання:

м.Одеса

м.Рівне

м.Івано-Франківськ

м.Дніпро

м.Київ

м.Харьків

м.Львів


Тривалість навчання:

3 дні - з 10:00 до 18:00

Вартість навчання:

при бронюванні більш ніж за 2 тижні - 2700грн

ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ КУРСУ УЧАСНИКИ

отримають:

  • сертифікат
  • матеріали та допоміжні документи в електронному вигляді
  • знання від кращих практикуючих фахівців України з адміністрування в ресторанах

оволодіють:

  • знаннями з управління персоналом, його навчання і мотивації
  • навичками підготовки та проведення заходів різного рівня
  • методиками роботи з різними типами гостей ресторану і специфікою спілкування з ними

зможуть:

  • якісно виконувати обов'язки адміністратора
  • вирішувати всі поточні організаційні питання, що виникають в процесі роботи
  • вести і контролювати документообіг і товарообіг в закладі ресторанного господарства

Умови навчання:

комфортні умови

дружня атмосфера

індивідуальний підхід

ПРОГРАМА КУРСУ

  1. Що таке ресторанний бізнес і які бувають ресторани
  2. Основні поняття ресторанного бізнесу. структура ресторану
  3. Правила внутрішнього розпорядку. взаємодія підрозділів
  4. Персонал ресторану та посадові інструкції
  5. Матеріальна відповідальність та санітарні норми в ресторані. контроль над веденням книги скарг і пропозицій
  1. Особисті та професійні якості адміністратора
  2. Функціональні обов'язки та делегування повноважень. Обов'язки протягом дня і при закритті ресторану
  3. Підготовка торгового залу до обслуговування відвідувачів
  4. Бронювання місць в ресторані, попередні замовлення, розміщення гостей в залі. Телефонний етикет
  5. Організація банкетів та прийомів: види і організація обслуговування гостей
  6. Правила та стандарти спілкування з гостями. Типологія гостя. Особливості роботи з гостями. Уміння вирішувати нестандартні ситуації. Конфлікти і їх типи. Поведінка і управління конфліктом
  7. Продажі в ресторані. Сучасні підходи. Поняття середнього чека і як його підвищити
  1. Формування зміни офіціантів, облік виходу на роботу, дисциплінарні вимоги, проведення оперативних зборів «5 хвилинок»
  2. Вимоги до зовнішнього вигляду і особистої гігієни офіціантів
  3. Процес і правила обслуговування гостей / зустріч гостей. Поняття «сервіс»
  4. Золоті правила сервіровки. Види і особливості обслуговування
  5. Дії адміністратора щодо попередження виникнення «несвоєчасність» при обслуговуванні відвідувачів
  1. Поняття «бар», класифікація та коротка характеристика типів барів. Устаткування бару, коротка характеристика посуду та інвентарю
  2. Взаємодія бармена з адміністратором. Функції сомельє
  3. Організація робочого місця бармена, підготовка бару до обслуговування відвідувачів
  4. Порядок складання асортименту бару і карт напоїв
  5. Обслуговування відвідувачів в барах
  6. Що повинен знати адміністратор про напої
  1. Організація роботи роздавальної лінії кухні ресторану і санітарні вимоги до змісту інвентарю на лінії
  2. Взаємодія адміністратора з шеф-кухарем і кухарями
  3. Визначення тематичного меню ресторану. Аналіз сезонного меню і локальних продуктів. Доцільність акцій (знижок) меню. Кулінарна характеристика страв
  4. Контроль над процесом постановки страв на стоп-лист, дії адміністратора в разі відсутності того чи іншого продукту
  5. Розрахунок норм заготівлі в підрозділах
  1. Основна документація адміністратора: журнал перевірок, журнал обліку замовлень, графіки роботи персоналу, куточок споживача, медичні книжки підлеглих
  2. Поняття чек-лист і його види. Актив-лист. Стоп-лист
  3. Контрольні листи спостережень за роботою офіціантів, кухарів, адміністраторів
  4. Щоденний звіт адміністратора, види і особливості
  5. Порядок ведення касової книги. Розрахунково-касові операції та касова дисципліна. Складання касової звітності. Відкриття і закриття зміни, зняття виручки
  6. Інвентаризація. Правила проведення. Робота з розбіжностями. Як налагодити приймання товару на складі: Документообіг. Завдання комірника або менеджера складу. Як приймається товар. Вимоги до оформлення прибуткових і видаткових документів
  1. Оцінка і підбір персоналу. Правила проведення співбесід. Супутні бланки і форми. Адаптація персоналу і первинна робота з персоналом
  2. Командоутворення. Мотивація персоналу. Види штрафів і заохочень для підрозділів. Правильна організація зборів для персоналу. Цілі і завдання. Каскадування цілей від колективних планів на місяць, до індивідуальних цілей на зміну або співробітника
  3. Тестування персоналу на предмет професійної придатності. Шаблони тестування персоналу. Правила надання зворотного зв'язку співробітникам
  4. Графік роботи співробітників - інструмент управління витратами. Побудова гнучких графіків роботи співробітників. Планування витрат на оплату праці
  5. Як запобігти крадіжкам - поради з практики
  1. Робота персоналу в режимі реального часу. Деталізований аналіз плюсів і мінусів. Базова підготовка до реальної роботи на посаді адміністратора
  2. Визначення відмінних характеристик ресторанів різних концепцій
  3. Аналіз робочого дня адміністратора
  4. Розробка бланка pre-screen. Розбір заходів масового відбору. Відпрацювання проведення попереднього інтерв'ю з претендентом
  5. Розрахунок планових і фактичних показників продажів на зміну
  6. Відпрацювання проведення ранкового зборів зміни
  7. Відпрацювання надання зворотного зв'язку співробітнику
  8. Планування підбору персоналу в ресторан
  9. Проведення внутрішнього аналізу існуючого меню

ЛЕКТОР КУРСУ - керівник закладу в досвідом більше 10 років на керівних посадах в різноманітних закладах ресторанного бізнесу



За більш детальною інформацією про лектора звертайтеся до організатора. З особами всіх наших лекторів можете ознайомитися в розділі "НАШІ ВИКЛАДАЧІ"

Після закінчення курсу передбачено обов'язкове тестування учасників на знання стандартів

При успішному проходженні тестування кожному учаснику видається сертифікат. У разі незадовільного результату іспиту - можлива перездача (безкоштовно) протягом 3 місяців після закінчення курсу

Записатися на курс