КУРС "Основи сервісу в ресторані"

Графік навчання:

м.Київ

м.Харків

м.Одеса

м.Дніпро

м.Львів

м.Рівне

Тривалість навчання:

3 дні - з 10:00 до 18:00

Вартість навчання:

при бронюванні більш ніж за 2 тижні - 2500грн

ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ КУРСУ УЧАСНИКИ

отримають:

  • сертифікат українською та англійською мовами
  • максимально об'ємні друковані роздаткові матеріали та допоміжні документи в електронному вигляді
  • знання від кращих практикуючих фахівців України з сервісу в ресторанах

оволодіють:

  • навичками обслуговування заходів різного рівня
  • методиками роботи з різними типами гостей ресторану і специфікою спілкування з ними

зможуть:

  • якісно виконувати обов'язки офіціанта в різних закладах ресторанного господарства
  • вирішувати всі поточні організаційні питання, що виникають в процесі роботи

Кількість учасників:




від 10 до 20 чоловік в групі





Умови навчання:


комфортні умови

дружня атмосфера

індивідуальний підхід



Кращим учням зі знанням іноземної мови надається можливість і рекомендації для працевлаштування за кордон

ПРОГРАМА КУРСУ

  1. Види і типи закладів ресторанного бізнесу
  2. Структура ресторану, ієрархія і субординація персоналу
  3. Роль і завдання офіціанта, взаємодія з іншими підрозділами
  4. Меню, його структура та різновиди
  5. Зовнішній вигляд і образ офіціанта
  1. Що таке стандарти і навіщо вони потрібні
  2. Етикет і його застосування в роботі офіціанта
  3. Види обслуговування і 10 кроків обслуговування
  4. Критичні точки контролю, при обслуговування гостей
  5. Типи заходів
  6. Посадова інструкція офіціанта. Check List офіціанта
  7. КЛН офіціанта
  8. Робота з STOP і HIT листом. Check back і його необхідність
  1. Види сервіровки
  2. Посуд ресторану (презентація зразків і поводження з посудом): тарілки, скло, прилади
  3. Робота з розносом
  4. Необхідний інвентар для якісної роботи офіціанта
  5. Інвентаризація
  1. Продажі в ресторані. Методи продажів
  2. Як правильно пропонувати і продавати, смачні прикметники
  3. Структура середнього чека і способи його збільшення
  4. Вау-сервіс - міф чи реальність?
  5. 2 типи офіціантів
  1. Типи гостей і особливості роботи з кожним
  2. Способи вирішення конфліктних ситуацій. Правило LAST
  3. Негативні коментарі і критика, чим вони можуть бути корисні
  4. Компетенція офіціанта і коли необхідно залучати адміністратора, до вирішення конфліктної ситуації
  1. Обов'язки бармена-офіціанта і барісти
  2. Безалкогольні напої, види і способи приготування
  3. Алкогольні напої і коктейлі
  4. Робота з барними інвентарем, посудом і обладнанням

  1. Види алкогольних напоїв, визначення їх якості
  2. Особливості різних алкогольних напоїв в залежності від сорту і регіону походження сировини, країни-виробника, витримки і т.д.
  3. Поєднуваність алкоголю і страви
  4. Особливості подачі гостю різних алкогольних напоїв

  1. Робочий день офіціанта. Відкриття та закриття зміни
  2. Постановка правильних пріоритетів в роботі офіціанта
  3. Командна робота
  4. Інвентаризація: частота і нюанси її проведення

ЛЕКТОР КУРСУ - адміністратор в досвідом більше 10 років, спеціаліст з сервісу в різноманітних закладах ресторанного бізнесу



Особа лектора може відрізнятися у різних містах, але її рівень професіоналізму та программа навчання відповідає заявленому анонсу. За більш детальною інформацією про лектора звертайтеся до організатора. З особами всіх наших лекторів можете ознайомитися в розділі "НАШІ ВИКЛАДАЧІ"

Після закінчення курсу передбачено обов'язкове тестування учасників на знання стандартів

При успішному проходженні тестування кожному учаснику видається сертифікат. У разі незадовільного результату іспиту - можлива перездача (безкоштовно) протягом 3 місяців після закінчення курсу

Записатися на курс