СЕМІНАР "Ефективне управління рестораном"

Це авторська програма, спеціально розроблена для власників, директорів, керівників закладами сфери HoReCa (ресторани, кафе, бари, їдальні, пекарні, кондитерські та т д.). Поєднавши три основних напрямки: фінанси, маркетинг і управлінську частину Ви зможете отримати успішну модель бізнесу і вивести ваш ресторан в ТОП відвідуваних місць міста.

Графік навчання:

м.Київ

м.Дніпро

м.Харьків

м.Львів


Тривалість навчання:

2 дні - з 10:00 до 18:00

ОТРИМАЙТЕ МАКСИМУМ ЗА 2 ДНІ

Умови участі:

Тільки за попереднім бронюванням

Для груп учасників і партнерів працює система знижок

Оплата навчання:

можливість готівкового / безготівкового розрахунку

Умови навчання:

тільки висококваліфіковані та практикуючі лектори

іменний сертифікат та роздаткові матеріали для кожного учасника

ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ

  1. Ідея бізнесу і місце (ресторану, кафе, бару)
  2. Повноваження персоналу на всіх рівнях і управління персоналом
  3. Взаємодія роботи: кухня - зал
  4. Основні помилки ресторатора / управлінця, в тому числі в плануванні виробничих процесів
  5. Контроль і дотримання сервісу в ресторані
  6. Вибір постачальників і робота з ними, основні принципи
  7. Визначення критеріїв ефективності для ключових процесів: Продажі, Виробництво, HR, Маркетинг, Логістика, Інновації
  1. Розробка та оновлення меню відповідно до концепції ресторану
  2. Оптимізація витрат кухні
  3. Підбір обладнання, інвентарю та посуду
  4. Робота з постачальниками, переоблік і документообіг
  5. Стандартизація виробничих процесів і контроль персоналу
  6. Тенденції розвитку кулінарного мистецтва та ресторанного бізнесу в цілому
  1. Оподаткування та форми власності;
  2. Плановий товарообіг, всі переваги детального плану. Аналіз продажів, АВС аналіз.
  3. Точка беззбитковості, як не обдурити себе.
  4. Бюджетування
  5. Cashflow, p&l
  6. Прибуток: операційний і чистий, в чому різниця і як зрозуміти що ви заробляєте.
  1. Маркетинговий план - основні статті для ресторанного бізнесу, види реклами та просування
  2. Основи маркетингового аналізу конкурентного середовища і бажань споживача
  3. Рекламний бюджет - як правильно розрахувати? Які можуть бути помилки при розрахунку і як їх уникнути?
  4. План просування (розкручування) ресторану / кафе / бару
  5. Оцінка ефективності маркетингу: очікування і реальність
  6. Нестандартні підходи і нововведення в маркетингу для ресторану

Записатися на захід: