2-3 березня 2020р проходило навчання для директорів, власників підприємств котрі працюють в ресторанному секторі, організоване Центром інформаційної підтримки бізнесу Торгово-промисловій палаті в м.Кропивницький в рамках ініціативи при підтримці ЕБРР.

У заході взяло участь 20 представників ресторанного бізнесу регіону, у тому числі двоє гостей з міста Кременчук. Мета тренінгу – підвищити навички власників та управлінців ресторанного бізнесу та простимулювати розвиток підприємств у Кіровоградському регіоні.

Програма навчання, автором якого є компанія PROFI CLUB включає в себе базові знання ресторанної сфери підкріплені практичними прикладами наших фахівців. Зараз у Кіровоградському регіоні активно розвивається ресторанний сервіс, щороку з’являються нові заклади і завдяки цьому навчанню слухачі змогли отримати успішну модель бізнесу для того щоб вивести свій ресторан в топ-відвідуваних місць.

Дводенне навчання включає в себе 4 блока:

1 Фінансовий облік в ресторані Оподаткування та форми власності. Плановий товарообіг, аналіз продажів. АВС аналіз. Точка беззбитковості Бюджетування. Cashflow, p&l. Прибуток: операційний і чистий.

2 Маркетинг і реклама
Маркетинговий план – основні статті для ресторанного бізнесу, види реклами та просування. Рекламний бюджет. План просування (розкручування) ресторану / кафе / бару

3 Управління кухнею
Розробка та оновлення меню відповідно до концепції ресторану.
Оптимізація витрат кухні. Робота з постачальниками, переоблік і документообіг. Тенденції розвитку кулінарного мистецтва та ресторанного бізнесу в цілому

4 Управління рестораном і персоналом
Ідея бізнесу і місце (ресторану, кафе, бару).
Повноваження персоналу на всіх рівнях і управління персоналом.
Взаємодія роботи: кухня – зал. Основні помилки ресторатора / управлінця, в тому числі в плануванні виробничих процесів.
Визначення критеріїв ефективності для ключових процесів: Продажі, Виробництво, HR, Маркетинг, Логістика, Інновації.

Кожен блок веде практикуючий фахівець в даній сфері, обов’язковою умовою навчання є виконання практичних кейсів. Навчання було переповнене практикою та роботою в групах. Учасники створювали та прораховували вартість ресторанного проекту.

За ці два дні було багато корисної інформації, починаючи від організаційно-правових норм, бюджетування, маркетингу в ресторанній сфері, управління фінансами до управління персоналом.
Також учасники отримали роздатковий матеріал в якому є інформація від кожного спікера.

Є величезна різниця між інфо-бізнесменами, коучами, мотиваційними ораторами і людьми, які практикують кожен день і практикують успішно.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *