Confident businesswoman commenting marketing results to colleagues at meeting

Чи варто займатися навчанням персоналу?

Давайте поговоримо про те, чи потрібно навчати співробітників, які плюси і мінуси у корпоративного навчання і які помилки не можна допускати, якщо ваша компанія вирішила витратити на це чималі гроші.

Успіх будь-якої організації залежить від професіоналізму працівників. Навчання-це витратна стаття витрат, але дуже важлива. В першу чергу, підвищиться кваліфікація працівників, яка буде відповідати вимогам ринку, а також з’явиться перспектива кар’єрного росту і зросте мотивація.

Економити на розвиток персоналу не варто. Витрати окупляться, а компанія виявиться у виграші. Працівники отримають нові знання та навички, які дозволять розвиватися у своїй професії, працювати ефективніше і приносити більше користі компанії.

Причини, які підтверджують важливість навчання:

  1. Якщо підлеглі зараз просто справляються з роботою, то після навчання вони зможуть виконувати завдання в рази краще і швидше.
  2. Чим досвідченіший співробітники, тим більше варіантів для подальшого зростання компанії.
  3. Розвивати співробітника вигідніше, ніж брати фахівця зі сторони.
  4. Цікаве навчання може стати основною нематеріальної мотивацією для працівників.
  5. Керівник ні переживатиме, коли відправиться у відпустку, адже йому завжди знайдеться надійна заміна.

Основні види навчання персоналу

Для навчання кадрів використовується підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації. Вид вибирають в залежності від цілей компанії.

Застосовують різні форми і методи навчання персоналу: короткострокові, довгострокові і безперервні, групові та індивідуальні.

Короткострокові заощадять час і гроші, довгострокові принесуть більше користі співробітнику, а безперервні спрямовані на підтримку і розвиток професійного рівня працівників – вони являють собою комплекс заходів.

Індивідуальні призначені для однієї людини, а групові для команди.

Методи навчання співробітників вельми різноманітні:

Методи поділяються на активні і пасивні. Знання можна отримувати як на робочому місці, так і у себе вдома.

Щоб ви знали, як навчати співробітників і виходить від цього профіт для своєї компанії, розповімо про популярних методиках.

Дистанційне навчання. Такий формат досить часто використовують в компаніях. Зв’язок між учителем і учнем здійснюється за допомогою інтернету. Студент отримує матеріал для вивчення і виконує завдання. Рівень знань визначається тестуванням. Курс можна пройти в будь-якому місці і в будь-який час. Головне, не лінуватися і вчасно виконувати завдання.

Все більше російських компаній, від невеликих до великих, віддають перевагу цьому способу. Він дозволяє розгорнути корпоративне навчання під специфіку вашої компанії, принесе багато користі, а обійдеться дешевше, ніж утримання особистих тренерів.
Відеоуроки відносяться до сучасних методів навчання: його зручно застосовувати в організаціях. Метод не вимагає пошуку викладача і приміщення. До недоліків відноситься відсутність спілкування з лектором. Відеоуроки добре підходять для пояснення складних і суперечливих тем. Краще один раз побачити чи почути, ніж сім раз прочитати.

Лекції містять великий обсяг інформації, проводяться для великої аудиторії і за короткий термін. Роботодавців, як правило, приваблюють доступні ціни. Недоліком є ​​відсутність «зворотного зв’язку».

Семінари припускають обмежене число слухачів. Якість навчання залежить від здатності викладача вести діалог. Лектор доносить до аудиторії теоретичний матеріал і з’ясовує, як його засвоїли слухачі.

Тренінги. Здесьбольшое увага приділяється відпрацюванню теоретичного матеріалу за допомогою практичних завдань. На відміну від лекцій, тренери дають «зворотний зв’язок» своїм учням.

Застосовуючи будь-який з цих методів, ставте правильні завдання і підбирайте потрібне рішення.

Ефективність навчання також залежить від вашого участія. Якщо ви керівник і відправляєте працівника на навчання, обговоріть з ним перед початком курсу:

  • на які питання важливо дізнатися відповіді;
  • складіть список цих питань;
  • який результат очікуєте.

Після проходження курсу з’ясуйте:

  • на які питання працівник отримав відповіді;
  • які знання він зможе застосувати в роботі і як він це зробить;
  • коли це станеться і до чого приведе.

Іншими словами, важливо, щоб на найближчих зборах співробітник поділився новими знаннями і розповів, як їх можна використовувати на благо компанії.

Якщо в організації планується корпоративне навчання, бажано провести нараду і розповісти про курс, цілі та очікуваний результат. Після закінчення підведіть підсумки, складіть план впровадження нових знань в робочий процес і простежте за ходом вирішення питань.

Навчання стає необхідним, коли підвищуються вимоги до роботи співробітників. Проводити його потрібно регулярно. У майбутніх учасників повинна бути мотивація для проходження курсу.

Метод вибирайте, виходячи з цілей компанії. Вивчіть: затребуваність програми, умови проведення, формат навчання. Зустрітися з викладачем і дізнайтеся, яких результатів досягли компанії після проходження курсу. Контролюйте впровадження отриманих знань. Розглядайте навчання, як інвестицію в майбутнє компанії.

Вигоду отримають всі. Співробітники навчаться працювати в конкурентному бізнесі, підвищать якість знань, продуктивність праці, кваліфікацію. Роботодавець отримає команду фахівців, яка підніме бізнес на новий рівень.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *