Роль правильної роботи постачальників і інформованості замовників

Сьогодні успішність бізнесу безпосередньо залежить від злагодженої роботи постачальників і замовників. Не секрет, що часто ситуація з поставками або замовленнями може змінюватися практично за частку секунди, в залежності від певних обставин. Так, наприклад, це можуть бути дорожні пробки або автомобільні поломки, які заважають постачальникам вчасно доставити замовлення, або перекваліфікація запитів з боку замовника. У будь-якому випадку, хто володіє інформацією – той і зможе вижити в умовах жорсткої конкуренції.


Сучасні навігаційні технології можуть не тільки надавати точну наземне позиціонування, але і оперативно координувати роботу постачальників і замовників. Допомагає здійснювати даний складний процес портативний GPS трекер, який надає всі дані в спеціалізовані диспетчерські центри про точне місцезнаходження мобільного об’єкта. Дані про рух необхідного автомобіля доступні також і на Інтернет-сервісах. Таким чином, замовник завжди може переглянути в режимі онлайн, де зараз знаходиться необхідний йому вантаж. Тоді як постачальник, отримавши запит про необхідний товар, може направити до місця замовлення найближчий автомобіль. У підсумку, істотно оптимізується процес доставки, скорочуються витрати на паливо, амортизацію і ПММ, значно підвищується безпека водіїв та вантажу.

Система моніторингу автотранспорту також стрімко набирає популярність серед звичайних автовласників, дозволяючи їм позбутися від почуття тривоги за свого «залізного коня». Крім збереження транспортного засобу, вона гарантує і надання водієві точної інформації про найкоротший шлях до місця призначення, а також дозволяє швидко передати сигнал лиха і викликати служби екстреного реагування при ДТП.

Основними системами, використовуваними сьогодні при моніторингу пересування автотранспорту, є навігація ГЛОНАСС і її американський аналог – GPS. Абонентськими терміналами саме даних систем найчастіше оснащують свої машини різні організації, зайняті в сфері логістики, будівництва, туризму, торгівлі, вантажо-пасажирських перевезень, і т.д.

Таким чином, навігаційні технології здатні істотно скоротити час доставки товарів замовнику або надання послуг клієнтам, оперативно інформуючи постачальників товарів і послуг про всі зміни, які відбулися в момент проходження транспортного засобу до пункту призначення.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *