Сьогодні все більше людей і компаній користуються кейтеринговими послугами, які однаково зручні для організації кава-брейків на ділових заходах і повноцінної весілля на свіжому повітрі. Це не просто модне віяння, а зручна, вигідна і сучасна ідея. Правда, за умови, що дотримані всі важливі нюанси.

Якісний сервіс

Від рівня обслуговування і досвіду кейтеринговій фірми залежить 90% успіху заходу. Але інші 10% залишаються за замовником. Що він може зробити для того, щоб все пройшло ще краще.
Зазвичай майбутній клієнт кейтеринговій компанії розуміє, що йому потрібно визначитися з двома речами – форматом заходи і меню.
Перший аспект – найважливіший. Тому що планується кави-брейк між доповідями або повноцінний фуршет по закінченні важливого наради, – велика різниця. У першому випадку достатньо буде барісти і одного офіціанта, у другому потрібно підключити набагато більше персоналу. Та й набір страв і напоїв буде абсолютно різним: не має сенсу для невеликого перекусу накривати ломляться столи і, навпаки, на фуршеті економити не варто.
Так що другий пункт, меню, дуже важливий. Сьогодні кейтерингові компанії пропонують найширший вибір страв – і це не тільки канапе і салати в кошиках, але в тому числі і гаряче. Якщо клієнт не зовсім впевнений в тому, що йому потрібно, варто порадитися з досвідченим менеджером, для якого організація заходу будь-якого роду – справа звична.

Бюджет клієнта

Адже успіх події не залежить від того, який у нього бюджет, – насправді кейтерінгова компанія надає можливість заощадити, але не на достатку або як. Вся хитрість – в правильному підборі страви для меню. Якщо скласти його грамотно, то можна без проблем нагодувати багато людей і при цьому не переживати про те, що буде несмачно або хтось піде голодним.
Напевно все помічали, скільки їжі залишається на столі в ресторані після того, як гості розійшлися. З компанією по кейтерингу такого не станеться: менеджер допоможе скласти меню, орієнтуючись на бюджет замовника. І результат буде економним з одного боку, і вражаючим з іншого.
Якщо ж клієнт не обмежений у коштах, йому запропонують ще більш вишукані і красиві страви, а також найкраще обслуговування.
Тобто, при пошуку потенційного клієнта краще вибирати сегмент споживача вище середнього

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *