Розвиток і проблеми ресторанного бізнесу

В даний час ресторанний бізнес переживає справжній підйом: люди стали все частіше ходити в бари і кафе після роботи і у вихідні, зустрічатися там з друзями і просто пити каву, гортаючи журнал. Але і конкуренція між закладами посилилася.

За минулі роки заклади громадського харчування і відпочинку стали в нашій країні, особливо в великих містах, неймовірно популярними. Раніше пристойних кафе було небагато, та й доходи населення залишали бажати кращого, і поїсти не вдома або заводській їдальні більшість людей могли хіба що тільки у свята. Зараз непогані заклади є буквально на кожному розі. Багато людей, особливо молодь, холостяки й незаміжні дівчата, які живуть окремо від батьків, вважають за краще взагалі не готувати вдома, а харчуватися в недорогих ресторанах і кафе. Вранці по дорозі на роботу можна випити кави і з’їсти сендвіч або навіть корисний сніданок – тарілку вівсянки, яєчню або йогурт з фруктами, оскільки багато де є ранкове меню. В обід, знову ж таки, приємно вийти з офісу і взяти бізнес-ланч, а за вечерею можна зустрітися з друзями в приємному барі після походу в кіно або на виставку. Так що клієнтів у кафе і ресторанів – хоч відбавляй. Однак є й інша проблема – конкуренція.

Що тільки не придумують власники закладів громадського харчування, щоб залучити відвідувачів і виділитися серед конкурентів. Багато хто прагне зіграти на якості обслуговування і кухні: запрошують найкращих кухарів з-за кордону, забезпечують гостям максимальний комфорт, займаються автоматизацією бару, щоб сервіс був ще більш швидким і зручним для клієнтів. Це дає результати: завсідники цінують переваги улюбленого закладу і розповідають про нього друзям, проте не завжди високої якості досить для того, щоб ресторан був популярним.

В інших барах і кафе особливу увагу приділяють різним заходам, спрямованим на те, щоб привернути увагу до закладу. У залах можуть відбуватися вечірки і цікаві події, від дегустації елітних напоїв до концертів місцевих рок-груп, від вечорів знайомств до святкування дня святого Патрика. Анонси цих заходів розсилаються по всіх місцевих газетах і новинних сайтів, публікуються в соціальних мережах, і так чи інакше люди в заклад приходять.

Існують також кафе, основна ідея яких – бонуси і низькі ціни. Буквально з перших відвідин клієнт отримує карту постійного гостя, по якій він може отримати невеликі, але приємні знижки на напої та страви з меню. Якщо ж гості приводять своїх друзів, які також заводять дисконтні карти, їх знижка зростає.

У конкурентних перегонах ресторани і кафе розвиваються, стають все краще і краще – їм доводиться боротися за клієнта. На жаль, невеликі заклади, які люблять невеликі кола постійних відвідувачів, можуть закритися, не витримавши агресивної боротьби на ринку.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *